Google Adwords

vissza az oldalra

A keresőmarketing fontosságát ma már szinte feleslegesnek tűnik hangsúlyozni: a weboldalakra, webshopokba látogatók jelentős része a legtöbb esetben a Google-ből érkezik, ezért ügyfeleinknek a keresőooptimalizálás mellett javasolni szoktuk, hogy Google AdWords kampányban is gondokodjanak. A keresőben elhelyezett hirdetések lehetővé teszik, hogy az oldalra értékes látogatók érkezzenek, akik már érdeklődést mutattak a termék, a brand vagy egy adott információ iránt. A user beírja a keresőszót a Google-be, majd a kiemelt hirdetések között megjelenik a hirdetésünk, melyért csak kattintás után kell fizetni. A Google AdWords tartalmi hálózata pedig lehetővé teszi, hogy több ezer hazai és külföldi weboldalon helyezzünk el a témakörbe illeszkedő banner vagy fizetett szöveges hirdetéseket. Konverzió alapú elszámolási rendszerünk révén a kifizetések a teljesítményhez vannak kötve. Nincsenek felesleges extra költségek vagy menedzsmentdíjak kizárólag CPA azaz cost per action alapon történik.

A Google AdWords kampány management során:

  • Felmérjük az igényeket
  • Javaslunk büdzsét
  • Adwords Hirdetési fiókot hozunk létre
  • Beállítjuk a konverziós célokat
  • Meghatározzuk és feltöltjük az Adwords kulcsszavak listáját
  • Megírjuk a hirdetési szövegeket
  • Elkészítjük a bannereket a tartalmi hálózat igénybevétele esetén
  • Folyamatosan optimalizáljuk a kampányt az eredménymutatók alapján
  • Rendszeres statisztikát küldünk a kampány hatékonyságról